Proffesional Multihack+ [XRay/Triggerbot/ESP][Streamer Friendly][Always Undetected] | #1 | |
Who am I? Incase you are wondering; I primarly work as a malware analyst for a well known anti-virus company. And besides that; freelancing as an application security advisor, application developer, webdeveloper. With the knowledge I possess, keeping a cheat hidden from VAC is no hard job. Nonetheless, I've spend over 2 months developing this cheat and the surrouding cheat framework to ensure maximimum security. I've also recently started my own cheat subscription network, named Um Links zu sehen, musst du dich registrieren Features Players
Items
Effects & Helpers
Security
Warning! Anyone who sells 'lifetime' access to a cheat is doing sketchy business, and there are alot of people that do that on this forum. What does 'lifetime' even mean in that situation? Your lifetime? Theirs? What if those sellers loose interest in the cheat? There is nothing preventing those sellers from stopping to support and develop the cheat. Unless you want to get banned, or end up with a non working product, don't buy from them. Anyone who falls for these 'lifetime' scams is very, very naive. Sorry. Please, think before you buy a product! Price €25 €20 for 2 Months of usage, support and updates! Price subject to change soon. This is only a short promotion. So get it while its cheap. Try before you buy Contact me via PM or Skype to try and receive a trial of the product! Skype: ShadowmoonSales Or PM me! Screenshots Ingame Um Links zu sehen, musst du dich registrieren ESP Menu Um Links zu sehen, musst du dich registrieren Adjustable Glows Um Links zu sehen, musst du dich registrieren Item ESP Um Links zu sehen, musst du dich registrieren Cheat Loader Um Links zu sehen, musst du dich registrieren |
|
UnleashGamingHacks ist offline |
Um Links zu sehen, musst du dich registrieren
Zitat von xst
Vater KN4CK3R, der du hängst im irc, geheiligt werde dein Botnet, dein P7 v1.337 komme, die Bannwelle geschehe, wie in CS:S als auch in CS:GO, führe uns nicht in Versuchung, sondern erlöse uns von all dem c+p-Shit.
Zitat von f4gsh0t_h4x
VAC ist an,immer,überall
Zitat von gibson.w
Ich mag braune Würstchen
Zitat von irc
<SilverDeath> KN4CK3R bistn nub
<~KN4CK3R> kk
<~KN4CK3R> kk
Zitat von irc
<OrkSchamane> das prob is das viele dieser eig. recht guten bücher englisch sind ...
<OrkSchamane> da habe ich's ja doppelt schwer
<~KN4CK3R> falsch
<~KN4CK3R> das prob is dass du programmieren willst ohne englisch zu können
<OrkSchamane> da habe ich's ja doppelt schwer
<~KN4CK3R> falsch
<~KN4CK3R> das prob is dass du programmieren willst ohne englisch zu können
Zitat von irc
<SilverDeath> Ich schwöre dir Dr_Pepper Ich bumms deine Mutter tot Mann!
<Dr_Pepper> danke.
<SilverDeath> bitte
<Dr_Pepper> danke.
<SilverDeath> bitte
Zitat von irc
<~KN4CK3R> dann liegts wenigstens an mir
<~KN4CK3R> nur noch rausfinden warum -.-
<SilverDeath> ja sicher
<SilverDeath> an wem sonst?
* You were kicked by KN4CK3R (kick)
<~KN4CK3R> nur noch rausfinden warum -.-
<SilverDeath> ja sicher